Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 17.10.2025 16:01
Кількість переглядів: 219

Фото без опису

Додаток 2

до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

                        Дата:                              

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)

 

 Реєстраційний номер 14526

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБРОЙЛЕР" 43265824

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 79026, Львівська обл., місто Львів, вул.Стрийська, будинок 108, офіс 654 380730269763

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),

контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

 

Планована діяльність, її характеристика.

 

Планованою діяльністю передбачено розширення існуючої птахоферми по вирощуванню курей-бройлерів за адресою: 80520, Львівська область, Золочівський район, Буська ОТГ, с.Гута, вул. Гаївка. Наразі на території ферми розташовано цілісний комплекс у складі: трьох одноповерхових пташників (№№1-3) з загальним одночасним утриманням до 60 тис. курей- бройлерів (по 20 тис. голів на пташник), 300 тис. голів/рік; трьох бункерів для комбікорму; адміністративно-побутового корпусу, який виконує роль прохідної з санпропускником, де передбачені душові, санвузли, роздягальні, пральня спецодягу; автомобільної стоянки легкового транспорту на 7 машино-місць; свердловини; дезбар’єру на в’їзді. Передбачено будівництво п’яти пташників- №№4-8 (два з одночасним утриманням по 32,5 тис. курей-бройлерів; три з одночасним утриманням по 35 тис. курей-бройлерів). Таким чином, після розширення одночасно на об’єкті утримуватимуться до 230 тис. курей-бройлерів, а загальна продуктивність птахоферми становитиме до 1,38 млн. голів/рік.

 

Технічна альтернатива 1.

В якості технічної альтернативи №1 розглянуто утримання курей-бройлерів в планованих пташниках №№4-8 «сухим» способом на глибокій підстилці рослинного походження (солома).

Технічна альтернатива 2.

В якості технічної альтернативи №2 розглянуто кліткове утримання курей-бройлерів в планованих пташниках №№4-8.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

 

 

 

Львівська обл. Золочівський р-н Гута вул. Гаївка

 

    1. Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

 

Буська ОТГ

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Золочівський р-н Гута вул. Гаївка.

80520, Львівська область, Золочівський район, Буська ОТГ, с.Гута, вул. Гаївка. Земельні ділянки (№1 - кадастровий №4620686200:01:000:0139 площею 7,5223 га та №2 - кадастровий

№4620686200:01:000:0140 площею 0,5594 га) використовуються на правах оренди від 10.10.2011 з Буською РДА.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Золочівський р-н Гута -.

Не розглядається, оскільки планована діяльність передбачена на території існуючої птахоферми, на земельних ділянках, що використовується на підставі договору оренди від 10.10.2011 з Буською РДА.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

 

Планована діяльність має позитивний соціально-економічний вплив, що полягає у створенні додаткових робочих місць, поповненні державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Планованою діяльністю передбачено розширення існуючої птахоферми, з планованим загальним одночасним утриманням до 230 тис. курей-бройлерів. З урахування 6 циклів вирощування птиці, загальна продуктивність птахоферми становитиме до 1,38 млн. голів/рік. Наразі на території ферми розташовано цілісний комплекс у складі: трьох одноповерхових пташників з загальним одночасним утриманням до 60 тис. курей-бройлерів (по 20 тис. голів на пташник), 300 тис. голів/рік; трьох бункерів для комбікорму; адміністративно-побутового корпусу, який виконує роль прохідної з санпропускником, де передбачені душові, санвузли, роздягальні, пральня спецодягу; автомобільної стоянки легкового транспорту на 7 машино-місць; свердловини; дезбар’єру на в’їзді. Планованою діяльністю передбачено будівництво п’яти додаткових пташників (два з одночасним утриманням по 32,5 тис. курей-бройлерів; три з одночасним утриманням по 35 тис. курей-бройлерів) та встановлення п’яти бункерів комбікорму

 

на 10,485 м3 кожен (біля кожного пташника бункер). Передбачена підлогова технологія вирощування курей-бройлерів на глибокий підстилці. Технологічний процес утримання птиці у пташниках включає наступні операції: підготовка пташників до заселення (мийка технологічного обладнання та його ремонт, дезінфекція приміщень пташників); завезення і посадка молодняка; дорощування молодняка; утримання птиці (годування, напування, прибирання посліду); вивезення птиці на забій; профілактична перерва та санобробка пташників. Курчата у пташниках утримуватимуться «сухим» способом на солом’яній підстилці, яка видаляється одночасно після закінчення циклу відгодівлі і вивезення бройлерів на забій живою вагою (технічна альтернатива 1) або кліткове утримання курей-бройлерів (технічна альтернатива 2). Забруднена послідом солом’яна підстилка без зберігання на території птахоферми вивозитиметься спецавтотранспортом за укладеним договором. Після кожного циклу під час профілактичної перерви проводиться дезінфекція пташника згідно чинних нормативно-правових актів ветеринарної медицини. У приміщеннях пташників, перед посадкою нової партії птиці, проводиться планова санітарна обробка із застосуванням миючих і дезінфекційних засобів, що мають бактерицидну, фунгіцидну, віруцидну дію. Для опалення існуючих та нових пташників, адміністративно-побутового корпусу та гарячого водопостачання, передбачено два твердопаливні (паливо-деревина) котли марки «БОВО КВ-0,4-БТ», потужністю по 400 кВт. Годування птиці здійснюватиметься системою централізованої подачі готових комбікормів; напування - централізованою системою через ніпельні поїлки. Годувати птицю передбачено сухими збалансованими кормами (комбікорм), які завозяться вже готові на територію птахоферми. Після планованого розширення кількість корму становитиме до 7,59 тис. т/рік. Інженерне забезпечення: електропостачання – від існуючих мереж та дизельного генератора потужністю 90 кВт (на випадок аварійних відключень); водопостачання - від паспортизованої свердловини, дебітом 4 м3/год (наразі наявний дозвіл на спеціальне водокористування №195/ ЛВ/49д-23 від 27.09.2023, виданий Державним агентством водних ресурсів України); водовідведення госп-побутових та виробничих стоків до бетонованих резервуарів з подальшим вивезенням; відвід дощових вод запроектований - у резервуар (з попереднім очищенням), з подальшим використанням для поливу території. Технологія вирощування курей-бройлерів не передбачає наявність вигульних дворів, тому дощові стоки не забруднюватимуться продуктами життєдіяльності птиці. Площа земельних ділянок складає 8,0817 га.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря («Державні медико-санітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджений наказом МОЗУ від 10.05.2024

№813, зареєстрованим у Мін’юсті 24.05.2024 за №763/42108); дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України №309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел»; забезпечення повного збирання, належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів, передача відходів суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відповідно до укладеного договору (Закон України «Про управління відходами»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99

«Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; дотримання санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404).

 

щодо технічної альтернативи 2.

 

Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1.

 

щодо територіальної альтернативи 1.

 

Дотримання санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404). Дотримання протипожежних розривів між будівлями та спорудами.

щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень.

 

щодо технічної альтернативи 2.

 

Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1.

 

щодо територіальної альтернативи 1.

 

Передбачається забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил, охоронних, відновлювальних та захисних заходів.

щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Повітряне середовище: при будівництві викиди забруднюючих речовин від роботи двигунів внутрішнього згорання будівельного транспорту та під час проведення будівельних робіт (розвантажувально-навантажувальні роботи та розробка ґрунту; проведення зварювальних, фарбувальних та різальних робіт); при експлуатації – викиди від процесу утримання птиці, дезінфекції приміщень, роботи котлів та дизель-генератора та ін. Водне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень. Вплив на рослинний і тваринний світ: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – не передбачається. Вплив на клімат і мікроклімат: відсутній. Планована діяльність не впливає на інтенсивність падаючої сонячної радіації, на температуру, швидкість вітру, вологість, атмосферні інверсії, тривалість туманів та інші кліматичні характеристики. Вплив на техногенне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень, планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації транспортних засобів, складських приміщень, іншого обладнання. Ґрунти: при будівництві – вплив при проведенні будівельно-монтажних робіт; при експлуатації – вплив об’єкту на ґрунти в режимі експлуатації відсутній, оскільки передбачене тверде покриття місць потенційно можливого забруднення. Відкритий вигул птиці не передбачено. На території птахівницької ферми передбачені спеціальні місця для тимчасового зберігання відходів. Акустичний вплив: при будівництві шумове забруднення наявне під час проведення будівельних робіт; при експлуатації

 

– шумове забруднення буде зумовлене роботою вентиляційних систем, дизель-генератора та ін. Соціальне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень.

щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1.

Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження відповідно до чинного законодавства України.

щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Перша категорія

 

19 Потужності для інтенсивного вирощування птиці Потужності для інтенсивного вирощування птиці (60 тисяч місць і більше), у тому числі бройлерів (85 тисяч місць і більше), свиней (3 тисячі місць для свиней понад 30 кілограмів або 900 місць для свиноматок);"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

 

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017р.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

 

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

 

Дозвіл на викиди забруднюючих речовин

 

 

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається Департаментом екології та природніх ресурсів Львівської обласної державної адміністрації (Закон України "Про охорону атмосферного повітря"). Дозвіл на виконання будівельних робіт, що видається органами державного архітектурно-будівельного контролю (ст. 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»). Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 10 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»).

 

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України , 01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-40, (044) 206-31-50, головний спеціаліст відділу інтеграції екологічних оцінок у галузеві політики Департаменту екологічної оцінки – Романенко Юлія Сергіївна.

 

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь