До уваги бущан, які з 1 травня 2022 року стали новими клієнтами Нафтогазу
ГК «Нафтогаз України» відповідає на найпоширеніші запитання від нових клієнтів:
1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
- Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ми радимо споживачам звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації.
2. Чи були збережені пільги після зміни постачальника?
- Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
3. Якою буде вартість газу?
- Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
4. З якої дати слід оплачувати рахунки?
- Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
5. Що робити з переплатою за спожитий газ?
- Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.
Водночас ми радимо споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії:
· написати заяву на повернення переплати;
· додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку);
· надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника. КОНТАКТ-ЦЕНТР: 066-300-28-88 098 -300-28-88 093-300-28-88
6. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
- Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.
Перший – від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ.
Другий – від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.
Водночас ми просимо інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти листом на client@gas.ua.
7. Чи зберігся мій номер особового рахунку?
- Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:
· на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
· у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
· на квитанції, яку доставить Укрпошта;
· у контакт-центрі Товариства.
8. Як оплатити послуги спожитого газу?
- Ми пропонуємо кілька зручних способів оплати рахунку:
Онлайн:
· в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
· у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
· через сайти та мобільні застосунки банків;
· за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).
Особисто:
· через платіжні термінали самообслуговування;
· у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти».
Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства: +38 066 300 2 888; +38 098 300 2 888; +38 093 300 2 888.
Більше інформації на сайті Товариства: https://gas.ua/uk/home/news.
За інформацією ГК «Нафтогаз України»