Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 29.07.2025 10:06
Кількість переглядів: 113

Фото без описуБУСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО 22370571

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 80500, Львівська обл., Золочівський р-н, місто Буськ, вул.Львівська, будинок 6

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

БУСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО; код ЄДРПОУ – 22370571; Керівник

Пінтоха Надія Ярославівна; 80500, Львівська обл., Золочівський р-н, місто Буськ, вул.Львівська, будинок 6; Тел: +38 (032)-6627539, (032)-6642276; Електронна пошта: b.m.komynalne@ukr.net; Експлуатація об’єкту оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу за адресою: Львівська обл, Золочівський р-н., с. Вербляни.

Технічна альтернатива 1.

Передбачається експлуатація об’єкту оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу БУСЬКИМ МКП за адресою: Львівська обл, Золочівський р- н., с. Вербляни. Основним видом діяльності є оброблення змішаних побутових відходів. Дані відходи не є небезпечними. Потужність оброблення відходів становить до 100,0 т/добу. Полігон ТПВ є діючим об’єктом.

 

Технічна альтернатива 2.

Після сортування ТПВ технічною альтернативою планованій діяльності є виробництво компосту із біорозкладних відходів у біостабілізаторі.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Львівська обл. Золочівський р-н Вербляни

    1. Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Буська міська громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Золочівський р-н Вербляни .

Експлуатація об’єкту оброблення відходів здійснюється за адресою: Львівська обл, Золочівський р-н., с. Вербляни (4620681200:17:000:0147). Загальною площею – 5 га.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Золочівський р-н Вербляни .

Альтернативні ділянки для проведення діяльності (експлуатації полігону) не розглядалися оскільки об’єкт оброблення відходів (полігон ТПВ) є діючим об’єктом та технічно прив’язаний до існуючого діючого полігону ТПВ.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

В результаті реалізації проекту територіальна громада отримає об’єкт з сучасною матеріально-технічною базою, який забезпечить: - дотримання сучасних екологічних стандартів у сфері управління з ТПВ, що утворюються на території громади і є наслідком життєдіяльності громадян; - системний наглядовий контроль за екологічно безпечним поводженням з побутовими відходами; - створення нових додаткових потужностей управління ТПВ; - дотримання вимог екологічної безпеки під час експлуатації об’єктів управління відходами і зниження рівня соціальної напруги; - зменшення негативного впливу на довкілля.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Полігон ТПВ є існуючий об’єкт. Рік початку експлуатації – 2002 р. Передбачається експлуатація об’єкту оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу БУСЬКИМ МКП за адресою: Львівська обл, Золочівський р-н., с. Вербляни (4620681200:17:000:0147). Загальною площею – 5 га. Основним видом діяльності є оброблення змішаних побутових відходів. До складу об’єкта оброблення відходів входить господарська зона та зона складування ТПВ з набором об’єктів промислового та допоміжного призначення з системою інженерного забезпечення.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Згідно з державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів (ДСП N 173 від 19.06.96 р. Міністерства охорони здоров’я) санітарно-захисна зона становить - 500

 

м. по забрудненню атмосферного повітря – Викиди ЗР (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі не перевищать нормативні показники; по ґрунту, поверхневим та підземним водам – незначне навантаження на ґрунти, що не викличе суттєвих змін у геологічному та структурно-тектонічному устрою. по акустичному впливу – допустимі рівні шуму. виснаження сформованих в даній місцевості рослинних та фауністичних співтовариств в результаті планової діяльності не очікується. Зелені насадження не зноситимуться. Об’єкти ПЗФ на даній території відсутні. навколишнє соціальне середовище (населення) – проектована діяльність не змінить сформовану інфраструктуру соціального середовища та умови проживання населення. За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення.

щодо технічної альтернативи 2.

Обмеження щодо організації компостування: виключення з процесу відходів тваринного походження (якщо не передбачено іншого); Застосування біостабілізаторів має забезпечувати ізоляцію біопроцесів від довкілля, мінімізацію запахів.

щодо територіальної альтернативи 1.

Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць»; За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення.

щодо територіальної альтернативи 2.

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерно- геологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами проведених вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків; - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням; - вся територія підприємства обгороджується парканом.

щодо технічної альтернативи 2.

Створення окремих захищених майданчиків для біостабілізації (гідроізоляція, накриття, вентиляція).

щодо територіальної альтернативи 1.

- планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків; - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням; - обгородження парканом.

щодо територіальної альтернативи 2.

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

 
  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

- на мікроклімат – критично малий, зумовлений незначним збільшенням парникових газів у зв’язку з роботою автомобільної техніки. - на повітряне середовище – утворення викидів ЗР в атмосферне повітря з специфічним запахом, органічним вмістом. - на водне середовище – передбачається утворення стічних вод; - на ґрунт – негативного впливу на грунти на стадії експлуатації не передбачається; - на рослинний і тваринний світ – проект не матиме впливу на флору, за винятком операцій зі зрізання та косіння, необхідних для підтримки зелених насаджень на ділянці у належному стані. акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування; - на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць.

щодо технічної альтернативи 2.

Вплив на довкілля при впровадженні планової аналогічним до впливу основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається. Сфера впливу: Атмосферне повітря; Поверхневі та підземні води; Ґрунти; Біорізноманіття; Соціальне середовище; Ландшафт.

щодо територіальної альтернативи 1.

- на мікроклімат – критично малий, зумовлений незначним збільшенням парникових газів у зв’язку з роботою автомобільної техніки. - на повітряне середовище – утворення викидів ЗР в атмосферне повітря з специфічним запахом, органічним вмістом. - на водне середовище – передбачається утворення стічних вод; - на ґрунт – негативного впливу на грунти на стадії експлуатації не передбачається; - на рослинний і тваринний світ – проект не матиме впливу на флору, за винятком операцій зі зрізання та косіння, необхідних для підтримки зелених насаджень на ділянці у належному стані. - акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування; - на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою.

щодо територіальної альтернативи 2.

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів, тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування (випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі, хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу; установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання, гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150 кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетично-

 

інженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих організмів та продукції, виробленої з їх використанням (у відкритій системі); інтродукція чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції; виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних речовин;"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, буде виконаний у відповідності із пунктом 2 статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами).

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції

 

до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

 

отримання: Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів;

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , Поштова адреса: 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98, Електронна пошта: envir@loda.gov.ua, Тел/ факс: +38 (032)238-73-83, Контактна особа - Сорока Назарій Любомирович

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь